onsdag 31. august 2011

En stk syk liten jente, men fortsatt glad! :)

Siden det var siste dag i måneden, har vi halv dag på skolen! Kjempe greit! :) Etter skolen var det meningen at hele volleyball laget skulle hjem til en av jentene på laget,Tessera, for å lage t-skjorter til å reklamere for laget vårt på skolen. Vi har også en hjemme kamp ikveld.. Men siden jeg ikke følte meg helt bra på skolen idag, gikk jeg heller hjem istedet for å dra hjem til Tessera og kamp ikveld. De første ukene er ganske stressende uten at jeg merker det, men plutselig kommer alt på en gang, og idag var dagen! :p  Alt er nytt og gøy, og man vil så gjerne prøve alt, og det er ganske stressende for kroppen, merker jeg nå, hehe :)  Så nå har jeg fått sovet noen timer, tatt noen piller og fått i meg noe energi fra Taco Bell, så nå føler jeg meg bedre. :)




Snakket foressten med coach`en igår, for jeg er fortsatt ikke helt sikker på om jeg vil fortsette med volleyball. Det er kjempe gøy, så det er ikke det. Dette er min første gang, og de andre har spilt fra de gikk i 6-7 klasse, så ja.. :p Vi trener også hver dag utenom søndag, og da føler jeg at hele dagen går bort, i tillegg til at vi har 2-3 kamper i uken som bokstavelig talt stjeler tid! Og leksene får ikke nok tid tror jeg, og det er jo faktisk for skolen jeg er her! Så må nesten prøve å gjøre det litt bra :) Men skal tenke på det over helgen. ;) Hva synes du? Volleyballs sesongen er til oktober eller november, skal prøve å finne det ut.

Til fredag begynner Laborday weekend, som jeg faktisk ikke vet hva er. Det er vertfall fri på mandag også. Men uansett, vi skal til CALIFORNIA!! :D Gleder meg! Det var jo det som var første ønsket mitt når det kom til å søke hvilken stat jeg ville ha, så endelig skal vi der! Brad reiste til New Mexico idag for å jakte med pil å bue hele helgen med noen kamerater, snakk om jaktmennesk. Så det blir Dana, Erin, Holden og meg som drar :) Vi reiser etter skolen på fredag og blir til mandag, og vi skal søke lyd hos tanta til Brad. :) Excited!!!!!!!






Koselig med kommentarene på innleggene, takk! :)
- Hilde

7 kommentarer:

  1. å så gøy! du må virkelig kose deg i California :)

    SvarSlett
  2. Kos deg kjempe masse i California!! :-D

    SvarSlett
  3. Gøy!! Er det LA du skal til? Jeg forstår veldig godt at det er stressende med all den aktiviteten! Fatter ikke at du orker:p Jeg tror jeg hadde slappa litt mer av. Ha en fin helg da!
    hilsen E

    SvarSlett
  4. Kos deg heller med andre ting du, Hilde, og la de andre spille volleyball :)
    Du må ikkje slite deg heilt ut. Anne Siv

    SvarSlett
  5. Du må ikkje slite deg fulstendig ut, Hildemor! Volleyball er gøy, men skjønner veldig godt at trening 6 dager i veka + kampar kan bli litt too much! Håper du blir frisk og rask til du sette kursen mot California! Det blir sikkert heilt fantastisk! Etter den turen må me skype! Kos deg! <3

    SvarSlett
  6. Hei Hilde, morsomt å lese bloggen din:-) Trur nok og eg ville ha skippa vollyballen, du får meir tid til det du har lyst til då, og det er sikkert mykje å ta seg til. Håper turen til California innfridde:-)
    Helsing Eva H

    SvarSlett
  7. Hei Hilde, morsomt å lese bloggen din:-) Trur nok og eg ville ha skippa vollyballen, du får meir tid til det du har lyst til då, og det er sikkert mykje å ta seg til. Håper turen til California innfridde:-)
    Helsing Eva H

    SvarSlett