mandag 29. august 2011

SHOPPING!

Lørdagsmorgen reiste jeg for å se på lagets første kamper, som var veldig bra! :) Vant en og tapte en, tap og vinn med samme sinn, - bare for å være litt poetisk! ;)

Etterpå det, så reste meg og Ingeborg for å shoppe litt! :) Kan vel si vi ble værende en stund på forever21. (!!! :D ) Litt farlig å bo i nærheten av et handlesenter, men men, må jo nyte de amerikanske butikkene så lenge en kan!? Litt farlig at jeg fortsatt har 9 måneder igjen da kanskje..  Men vi koste oss uansett! :-)
Utover dagen så renset vi akvariet, for vi skal få to afrikanske frosker (!) i tilegg til den fisken vi har fra før av. haha, gleder meg til de kommer! :):)

Ikke bare bare å være jente, men I like it! :)

Søndag gikk til kirka og enda mere shopping. Denne gangen var det meg og Dana :) Fikk mange timer alene uten kids og mannfolk, fint! :) Utover kvelden gikk vi to for å spise på en mexicansk resturant, og fikk snakket fra oss litt om alt og ingenting! Woman to woman, eller Girl to woman!? Samma det! ;p Koselig var det vertfall!! :)

Ha ei fin uke!


- Hilde

4 kommentarer:

  1. Ikkje misunnelig i det heile tatt, nei!

    SvarSlett
  2. Kult!!! Du må avlegge Abercrombie&Fitch eit besøk au, og Vicotira Secrets (H&m BHene vil aldri bli dei samme igjen!!!) ;)

    SvarSlett
  3. Hei Hilde! Kjempe moro å høyre frå deg på bloggen :)) Høyrtes ut som att du hadde d kjempe fint der :)) Kos dæg MASSE vidare :)))

    Klem Anne :)<3

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har arvet shopping genet etter Gunbjørg:-) Må vera kjempemoro å gå på shopping "over there"
    Eva H

    SvarSlett