tirsdag 23. august 2011

STRESS!! Men morro! :-D

Som sagt så skulle jeg egentlig ta den himla engelsk testen igår, men det ble det ikke noe av fordi den smarteste av de smarteste, selve Hilde Gundersen hadde glemt ID. MEN, ikke bare min feil denne gangen faktisk, de hadde også glemt å fortelle meg at jeg måtte søke på college her for å ta testen (merk SØKE), jeg trenger altså ikke gå her på college, så ingen grunn til å frike ut mamma! :) Så nå er planen å ta den på torsdag. Håper det ordner seg bedre da! :)
Det var ikke dette jeg tenkte på da jeg skrev overskriften, for dette er ikke så veeeldig morro at det gjør noe.. :)

Men det jeg tenkte på var dagen idag! :) Bare for å bla litt tilbake i tid.. Første uken på skolen hadde skolen  volleyball try-out, og dette var noe jeg ikke visste da, og det ble derfor for sent å melde seg inn. Trodde jeg... I gymmen idag skulle vi ha håndball, noe som de fleste amerikanere ikke har hørt om. Men jeg, som norsk ble jo kjempe glad! Endelig en sport jeg faktisk kunne en smule om! Men det var jeg uheldigvis/heldigvis alene om! Så da vi begynte å spille, måtte vi spille med en softball for at ingen skulle bli skadet! Drit kjedelig! Men i morgen skal vi heldigvis spille med ordentlig ball :) Såå, det jeg skulle frem til var at da amerikanerane skulle score mål, sto de bare der med begge beina plantet i bakken og kastet ballen. Da jeg skulle, så hoppet jeg bare slik jeg lært den gang jeg gikk på håndball for flere år siden. HAHA! Alle bare " Wow, you`re awsome! How did you do that?" Alle måpte, klappet, og jubla! haha, og læreren var helt forstøkt, og sa "Wow Hilde, have you played this before?" Jeg holdt jo på å le meg ihjel, for det var ikke noe bra hopp heller, jeg er egentlg veldig dårlig i håndball, så ja :p haha, morsomt var det vertfall! Så når jeg gikk i gangene etterpå kom det mange folk og bare sa "Awsome! Good game!" og gav meg `give-me-five` og masse sånn., haha. Og nå har ei begynt å kalle meg "Beast!" og vil at jeg skal lærte hun alt. Trodde jeg skulle krepere! Dårlige lille meg, ble behandlet som en proff! Ler enda..
Ikke bare det, men jeg må også vise noe greier for hele klassen imorgen, haha!! :D
Så, det jeg begynte med her her var med volleyballen, og det er her det kommer inn i bildet. Etter gymmen dag var det ei som spurt om jeg spilte volleyball, og visst ikke så burde jeg begynne. Så sa jeg at de allerede hadde tatt opp folk, så jeg trodde ikke det var mulig. Hun sa hun visste det, men hun meste det var vert å prøve, så det gjorde jeg! Alt gikk i boks, og jeg skal ha min første prøve trening imorgen etter skolen! Gru-gleder meg! :D Men det tok sin tid for å få ting i orden, må til doktoren og få signert papirer imorgen også.

Så det var volleyball tingen som var stress, men morro! ;)



Ikveld skal jeg på Rock Point Ranch. En ranch med mange ungdommer rett og slett! :) Skal prøve å få dradd med meg kameraet og få tatt noen bilder. Kan forklare litt mer hva det er senere :)

Vi skal også ta skolebilde imorgen, de tar det to ganger i året her for de som lurte på det. hehe :)


- Hilde

2 kommentarer:

  1. Godt du er med og tar idretten i USA til nye høyder ;-)
    Heia Hilde!!!
    Klem frå Anne Siv

    SvarSlett
  2. Hoho! Nå måtte æg læ! Ikkje verst å ver håndballstjerne i USA! ;) Keep up the good work! :)

    SvarSlett