mandag 29. august 2011

Arizona Diamondbacks VS San Diego Padres!!

OG konsert med Toby Mac!! :D

Fredag var herlig! Da kjente jeg virkelig at dette er jeg heldig som får være med på! :)
Jeg var først på Vollyball trening, og der fikk jeg vite at jeg va godkjendt for å være med på teamet, JV! (Junior Varcity) Kjempe gøy å høre, men ble også veeeldig nervøs for å spille med de som er så gode, men det går bedre hver dag! Vi trener hver dag utenom Søndag. :) Da jeg kom hjem hoppet jeg i dusjen, for så å kjøre til baseballkampen! :D Skulle ønske jeg kunne flere regler så jeg faktisk skjønte når jeg skulle klappe, reise meg og alt det andre, men prøvde vertfall :) Dere norske burde kansje vurdere å ikke dra på en D-Backs game, for tror kanskje jeg har skjemt ut hele Norge med mine vakre "muvs". Neida, gjør det! Minne for livet! :-)
Fullstappet stadion av store fans, som synger, danser, klapper, roper, klager, maser og ja, gir masse lyd fra seg! STEMNING!! :) Etter kampen var det konsert med selveste Toby Mac! Super-duper-fantstisk bra, kooooste meg! :)
Kameraet mitt er på veg nedover, og har sine siste uker tror jeg! Men smarte grandma kom på at vi bare kunne ta mitt minnekort i hennes kamera, så takket være glupe og snille "bestemødre" så har jeg noen bilder, Jihuu! Here u go;








1 kommentar:

  1. Ser ut som du he kome t ein flott familie. Æ dagens høgdepunkt når det æ nye blogginnlegg frå deg. Klem frå nabo Anne Siv

    SvarSlett