torsdag 11. august 2011

Hei og hopp!

Har ikke blitt mye skriving denne uken, men det er egentlig bare fordi midt i ukene så skjer det ikke så mye spesielt. Har hatt min første uke på Higley High, og koser meg, selvom det fortsatt er veldig skummelt! Men idag hjalp det veldig, vet ikke hvorfor det gjorde det, men alt føltes bare mye bedre og nervøsiteten for å gå på skolen senka seg :) Idag hadde vi første ordentlige time med gym, de andre dagene har vi bare hatt masse informasjon om alt og ingenting egentlig. Så endelig! Og det var gøy også! :)



Igår ble det skyping med mine kjære Kristin og Gaute i et par timer! Det varmet mitt lille norske hjerte! hehe ;) Og for hvert brev på facebook, det er så koselig! og så gøy! Det er jo halve morroa av å være borte så lenge! hehe, neida, så joda, så neida.. Setter veldig stor pris på det, så er det sagt! ;)

Skal ha matte quiz imorgen, og det, ja, det liker vi ikke. Har hatt noe helt nytt denne uken, som jeg har følelsen  av at alle andre kan, men men, får gjøre mitt beste! :) Det som er rart, er at vår kjære lille Kjellemann på Byremo vgs ikke har lært oss dette, men ja, lærer det jo ihvertfall nå, håper jeg.. :) Må bare fortelle dette når vi først er inne på matte her, vi fikk også oppgave av læreren vår i matte at vi måtte synge denne sangen for en lærer som ikke lærer bort matte;

I love math, yes i do.
I love math, how about you?
Work real hard, make your day,
working for that BIG A!

Fin? Ja, veldig! :) Så denne synger vi hver dag, når timen begynner, OG det hører bevegelser til også, blir jo bare bedre og bedre. :)



Nå er det mange kids i huset, Brad og Dana er i bibelgruppe, så da er alle barna her :) Sitter med et herlig vesen på fanget som var litt grinete idag, men skjønn uansett. Barnevakten Haley er også her! :)
Imorgen er det helg, blir deilig! Skal være med Penny (min områdesrepresentant) på lørdag, og mange andre utvekslingstudenter. Vi skal spille Lazertag, har aldri prøvd det før, men ser veldig morro ut, så det blir nok det! :)

Kristine: Fjellene vi campa på hette The white mountains ;)




- Hilde

2 kommentarer: