lørdag 20. august 2011

Endelig helg! :D

(Har utsikt over dette fra huset, finere i virkeligheten! :)

Ja, dette føles av og til som et eventyr og alle dagene så opplever jeg noe nytt, men ingen dag er uansett bedre en fredag! :) Blir like sliten etter en uke hjemme, som en uke her, så da er det deilig når det nærmer seg helg!
Denne uka har vært veldig spennende, men også veldig hard. For de har nå funnet ut at siden jeg ikke amerikansk statsborger så kan ikke jeg ta den engelsken jeg tar, uten å ta en test. Testen på jeg ta på Higley campus, som er på college`en til Higley. Der må de teste om jeg er god nok i engelsk for å ha den engelsken, så der skal meg og Dana på mandag, blir litt skummelt.. :) Så jeg har flydd fra klasserom til klasserom denne uka, for å skjekke ut om jeg heller vil ta en annen engelsk klasse, men det har jeg nå funnet ut at jeg ikke vil. Det er fordi noen klasser faktisk er vanskeligere enn den jeg tar nå, og fordi jeg liker læreren jeg har, OG fordi det er i denne klassen jeg har blitt kjendt med mange i. :) Må bare få med her at igår ble jeg spurt på skolen om jeg var gift, siden jeg har en ring på fingern. Og da svarte jeg bare "Yes, and three kids at home :)" Utrykket hans tror jeg aldri jeg glemmer! Men gøy var det ;)


Igår, altså fredag, var meg, Dana, Erin og danas "sister in law" på skolen til Erin for de hadde sånn Girls Butique greie. Etterpå så grilla vihos "onkel" igjen, husker fremdeles ikke navnet! :p DEILIG biff stod på menyen, og til dessert var det varm chocolatechip cookies deig og vaniljeis! (Kristina) Mmm!! Det beste jeg får, uten tvil! :)

Meg og Dana drar snart for å shoppe litt, liker liker!! Hun er så glad for at hun ikke trenger å dra alene lenger, hehe :) Senere ikveld skal familien på noe greier på skolen, der bare foreldre og små barn kunne, så da skal jeg på kino med Makenna og Kassidi, to fra skolen. Vet ikke hva vi skal se enda, men det finner vi sikkert ut ikveld. :) 


Skal foressten prøve og ta flere bilder, men glemmer alltid å ta med meg kameraet. Er heller ikke så vandt til å gå rundt å knipse bilder hele dagen og hver dag, men skal prøve å venne meg til det! ;)
Jeg kan også fortelle litt om vertsfamilien min Tone. Men har så få bilder og sånt enda, men det kommer ;)


Ønsker alle ei fin helg! :D Hører rykter om sol hjemme også, så nyt den! ;)
- Hilde

7 kommentarer:

  1. Hohoh, fantastisk Hilde-svar på spørsmålet om du va gift! ;)Kan forsikre deg om at ungan dine he det bare godt, men at dei savne deg! ;)

    Kos deg på shopping og lykke te mæ engelsk-testen på måndag! You can do it, honey! :) Love u <3

    SvarSlett
  2. hei :) skjenne meg igjen med kameraet, men det bli faktisk ein vane sak å nå teke æg me kameraet åve alt! du må bare gi det litt tid ;)

    SvarSlett
  3. Hei Hilde!!! Koselig å følge deg og dine opplevelser i USA. Du er tøff!!! Lykke til med testen på mandag og resten av skoleåret!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Nå he eg venta i spenning heile veka på ny rapport! Knallmoro å lesa bloggen din. Kos deg masse, kjære nabo!
    Helsing Anne Siv

    SvarSlett
  5. Halla! Du e sykt heldige me plassen! Arizona e nydelikt! :)
    Eg va i Phoenix, Scottsdale :)
    Kosa deg masse videre! Misunnelige te tusen! ;)

    Hilsen Hanna :)

    SvarSlett
  6. Hei Hilde, kjempemoro å lese bloggen din:-) Lykke til med engelsk testen du skal ta,og for ein flott utsikt du har frå heimen, ikkje så heilt ulikt fjella heime, men bare "much bigger"
    Lykke til videre:)
    Helsing Eva

    SvarSlett
  7. Tusen takk! :) Mye gøyere å skrive når det blir kommentert! :) Jeg koser meg vertfall! Og det håper jeg dere også gjør der hjemme! :)

    SvarSlett