mandag 8. august 2011

Første dag på Higley high- check!

For en morgen! Sa du nervøs? O yes!
Men det gikk heldigvis bra! :) Brad kjørte meg til skolen 10 over 7, og jeg begynner 07.20. På vegen sa snakket vi litt, og han merket at jeg var veldig nervøs. Men begge bare lo, og han sa at viss det var noe så var det bare å ringe, for dette kom til å gå veldig bra! Og det gjorde det! ;)
Brad sa han kunne følge meg viss jeg ville, men jeg sa at det trengte han ikke, jeg ville klare det på egenhånd! :) Da jeg kom inn på området, måtte jeg finne navnet mitt på ei liste for å finne ut hvor jeg skulle. Den var ikke alfabetisk, og med 2000 andre elever. Så da ga jeg opp ganske fort! Jeg trodde jeg kunne huske fra skolemøtet at min første time var i gym, så da spurte jeg ei om hvor det var, og hun skulle der også, så da gikk vi sammen. Veldig greit! :) (Tar foressten "Advanced team sports") Coach`en virket veldig grei, heldigvis! Men var veldig amerikansk på størrelsen, for å si det på den måten. Neste time var "Concert choir", der gikk jeg med ei jeg ble kjendt med i GYM. Der skal vi synge en og en for læreren imorgen. EG GRUAR MEG! Han hadde også veldig tørr humor, så tørr at det ble morsomt! Tredje time var "painting". Men det ble byttet til "art 1.2" class, fordi det var for få paiting elever. Men det er nesten det samme, bare vi gjør mer forskjellige ting.
Fjerde time var "Algebra", min matte altså. Læreren leste en historie og begynte å gråte, litt av en mattetime!
Lunch time!! Spiste lunch med ei jeg ble kjent med, koselig, men ja! Etterhvert som vi ble bedre kjent, var hun ikke akkurat som jeg trodde, men grei var hun jo! hehe :)
Så var det "English litterature", og en mer entusiastisk lærer har jeg aldri sett før! Hun måtte ofte prøve å roe ned seg selv, hun sa "ADHD, calm down!" . Hun var vill! Denne klassen er visst litt vanskelig, men håper det går bra.
Og etter deeet, så var det "American/Arizona History". Noe til kjedeligere lærer har jeg aldri sett før. Ung dame, men virket liksom så lei når hun snakket. Jaja!

DONE! :D





Og slik er timeplanen hver dag, i begge semester.


Når jeg kom hjem fra skolen gikk meg og Brad for å kjøpe en midlertidig tlf, til den nye Iphonen kommer. Var der sikkert en time, snakka med en mann som var veldig facinert av Norge, og "the dudsons(?)" . Kaosli! :)




- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar