torsdag 25. august 2011

Frozen Yogurt!

Kom akkurat hjem fra en tur til Golden spoon, der seller de deeeeilig frozen yogurt! Hadde is med kake smak, og med oreo biter og cookie dough i.. Jummy for my tummy!! <3



Idag har meg og Dana bare vært på legebesøk for å ordne resten av det jeg trenger for å konne spille volleyball på Higley High. Så igår altså, da kunne jeg bare sitte å se på treninga. Men var ganske greit faktisk, for da kunne jeg se hvordan de gjorde alt :) Men, siden vi har hatt et dødsfall i ung alder i familien vår, så må jeg også på hjertesjekk før jeg kan spille, så derfor kunne jeg heller ikke spille idag. Dette skal vi prøve å få ordna ikveld så jeg kan få spilt imorgen! :) Bra de er nøye med sikkerheten vertfall! :)


Imorgen skal vi på baseballkamp for å heie på Diamond Backs, og konsert med Toby Mac! Gleder meg :D GO D-BACKS!!



Må også bare få med at ungene her så bilder av noen av de norske vennene mine hjemme i et album, så tror jeg det var bilde av Leif Arild. Så de spurte hvem han var, så sa jeg bare at det var en " friend or mate". Også hadde Holden kommen ut til Dana og sagt at vi hadde en maid hjemme, en gutt. Haha, så han trodde
at Leif  var maiden vår hjemme i Norge! Kunne du tenke deg den jobben kanskje? :)
Ha en fin dag!

- Hildus :)

2 kommentarer:

  1. Jaja, klar for å bli maid :) Tru egentlig æg hadde passa himmla godt som det! :)

    SvarSlett
  2. Det tru æg au, Leif Arild! Du kan sikkert få jobb i Grokleiv 6 au viss det skulle bli for lite å gjer sjå Gundersen ;)

    SvarSlett