fredag 5. august 2011

Ready for camping!

Sånn! Da var alt pakket og klart :)
Drar straks avgårde med familien til fjellene, der vi skal campe for helga. Stooor campingvogn er med bakpå pickupen. Føler det er rart å allerede dra på tur med noen jeg egentlig ikke kjenner, men det slår vell ikke at jeg faktisk bor i huset deres også.
Idag har vi handla litt, treningstøy å nye sko er på plass :)


Spurte idag om de pleide å spise grovbrød noen ganger, og de svarte at de aldri spiste det, for ungene liker det ikke. Men de er ikke feite heller, så ikke vet jeg! Begynner allerede å føle at jeg har lagt på meg, men la oss håpe at det bare var en følelse ;) Det var visst et treningssenter i nærheten, så må prøve å få meldt meg inn der :)
Det er faktisk skikkelig komisk å prøve å få lært seg denne engelsken! Har hatt mange misforståelser til nå, og flere i vente. Så ja, haha, bra de har humor vertfall!


- Hilde

2 kommentarer: