søndag 21. august 2011

SUNday!

 bokstavelig talt SUNday! :) Deilig og varmt ute, sikkert 40 grader eller mer idag også, som de fleste andre dager :)

Nå som det er helg, har jeg litt mer tid til å skrive litt her inne :) Jeg vil tro at mye av det jeg skriver ikke er så veeldig intressangt, men jeg skriver det likevell jeg! :)

I går skulle jeg jo egentlig på kino, men det ble det plutselig ikke noe av likevell fordi Makenna måtte noe annet og Kassidi ville på en danse greie som ikke frista så mye for meg. Så da ble jeg heller bare hjemme og så på film og koste meg! :) Deilig å være litt alene også av og til! :) Men shopping ble det noe av!! :D hehe! Kjempe gøy når alt er så mye billigere her! Klær og ja, egentlig alt! :) Vi fauk også fra den ene butikken til den andre for å finne bilder til stua og ganga her i huset, tror det blir bra når de kommer opp på veggen! :)


Vi skal også snart på ordentlig baseball-kamp om ikke så lenge, gleder meg! :) Brad og Dana er veldig Baseball fans, så da mente hun at jeg også måtte ha Diamond Backs t-skjorte til kampen. Så selfølgelig må jeg det, kan jo vertfall late som jeg er en stor fan! ;)

Oppe kvart på 8 for å hoppe i dusjen, for kl.9 reiste vi i kirka. Like bra hver gang! :) Idag tidlig da jeg var på badet, kom Holden inn for å pusse tennene, og så gikk han ut på kjøkkenet hvor Brad og Dana også var. Og plutselig hører jeg: Oh, wait until you see Hildy`s fancy shirt! hehe, fint kompement å få fra en liten gutt på 6 år en søndags morgen! :) Det er to møter hver søndag, en kl 9 og en halv eleve. Etter at vi var i kirka, så passet meg og Dana, og noen andre damer/jenter alle 1-åringene for de som var på møte nr 2 :) Herlige små kids! Skulle ønske jeg kunne ta de med meg hjem! :) 
Så reiste vi for å spise lunch på en mexikansk greie. :)

Nå sitter fammen her og ser på Tommy boy, som er en utrolig rar, men morsom film! :) Grunnen til at jeg heller sitter her og skriver, er fordi vi så nettopp den samme filmen her om dagen! hehe, ungene som vil se den hele tiden :) Ikveld skal vi på konsert! GLEDER MEG!! :D



Håper alle har hatt en fin søndag, og får ei fin uke i vente! :) See u!

- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar