mandag 15. august 2011

Min tredje uke i AZ, min andre uke på skolen :)

Hatt ei super helg! :D Kjempe koselig å treffe andre utvekslingstudenter!
På lørdag hadde jeg og 7(8-9) andre utvekslingstudenter avtale med våre områdesrepresentant Penny. Vi møttes 09.45, og kjørte til en coffè plass. Der satt vi i sikkert 2 timer og leste og signerte haugevis av papirer! Men dagen skulle straks bli bedre :) Vi reiste så for å ha lunch på Chick-A- filet, som er kort fortalt en plass med masse kyllingsom du sikkert forstod ;) Og etter på deeet, så var det tid for Lazertag!! :D Kjempe gøy!! Innlevelse var det jallefall ikke mangel på, haha! Meg og Ingeborg var reine krigsheltene! ;) Jeg ble rank 28 av 52, hehe, så ja! ;p Kjempe koselig dag vertfall :)
Ingeborg er foressten også en utvekslingsstudent fra Norge, ubeskrivelig deilig å prate norsk igjen, til noen som faktisk forstod meg denne gangen! ;) Har hatt noen uhell der jeg har begynt å snakka norsk til folk på skolen og ungene her i huset, får bare noen veldig rare blikk, før jeg forstår at det jeg sa nå kanskje var på feil språk!? :)



  Søte Ingeborg!! :)






Når jeg kom hjem var det tid for å prøve å skyte med pil og bue, og nå tenker du pochahontas!? Nei nei, langt ifra! Dette var stoooore greier, ikke no juggel ;) Var tungt, men kjempe gøy! Så nå skal vi straks ut å skyte elefanter i hagen her ;) Litt blå på armen etter at jeg traff meg selv med strikken noen ganger, heh :)



På kvelden reiste vi til "onkel" her, husker ikke navnet, så derfor ble det sånn :p Der var det BBQ party, med en del folk :) Det ble bading i bassenget og masse deilig mat! :) Og en liten tur på walgreens på meg og Dana utpå kvelden, fint når butikkene har oppe så lenge her :)


Takker igjen for skype! Deilig å se ekte norske åsdølske fjes :) Helle Cecilie gjorde uderverker for smilet resten av dagen her vertfall :)  Mams og papps, Kristin og Maren fikk også snikt seg inn på samtalen, koselig!! :) Misunner de Tyrkia, selvom jeg har det varmere her, men hadde ikke sagt nei til en ferie ;)
Det er veldig lov å spørre om ting, visst dere lurer på noe ang. dette året, eller hvordan det er her, bare så du vet det :) Og kommenter! Mye gøyere å skrive når jeg vet at det faktisk er noen hoder bak de andre skjermene her i verden :)



Hilde

8 kommentarer:

  1. kan du fortelle litt om vertsfamilien din? :)

    SvarSlett
  2. Det va veldig godt å få preka mæ deg igjen! Virke jo som om du he fenge ein heilt topp familie! Samme humor i allefall! Hehe... Gøy å sjå bilde au! Prekes nok snart igjen! Love u <3

    SvarSlett
  3. Anja S.Bjørnstad16. august 2011 kl. 02:18

    Så gøy! Virker som du har det veldig gøy :)

    SvarSlett
  4. Så gøy! du må kose deg masse, Hilde! :) <3

    SvarSlett
  5. Høres ut som om du he det heilt topp der borte snuppa! :) Kos dæg masse videre, å husk å fortell MASSE! :) <3<3

    SvarSlett
  6. veldig morro å lese om hvordan du har det:) ser ut som om at du koser deg der nede!

    SvarSlett
  7. Æg he au lyst te å flytte sånn ette å lest hær!!! ser ut som du he de dritgøy :D

    SvarSlett
  8. Dette virke jo kjempe kult, Hilde!! Ta masse bilde så du kan se til bake på denne opplevelsen!!:) det er nok spennende å måtte ha alle fag på engelsk å snakke engelsk "hjemme"?! Er det en type ranch du bor på?:)

    SvarSlett