mandag 31. oktober 2011

Halloween

På lørdag fikk vi unnagjort litt shopping, og senere reiste vi på Musikalen "Bye Bye Birdie"! I had so much fun :-D



Lørdagskvelden ble ikke helt som planlagt, vi droppa partyet, og hadde heller en liten jentekveld istedet. Det frista litt mere ettersom vi alle var veldig trøtte, og ikke alle hadde kostyme. Jeg koste meg masse!! :) Vi hadde caramel apple, ah! Himmel på jord gitt! Epler med et lag med caramel, så et lag med sjokolade.. Mmmm :)
Vi snurra et par jente filmer, og fikk snakka ut litt. Maria var også der, utvekslingstuden fra Finnland som jeg er blitt kjempe glad i. Så vi har litt av det samme vi går og tenker på, så godt å få lufta det litt! :)





Men fikk en følelse av Halloween da jeg var hjemme alene.. trodde jeg! Men Brad var visst utenfor å killa kyllinger, så plutselig kom han inn, med blod og fjær fra topp til tå og en øl i hånda. haha, han skremte meg først, men det snudde fort til at jeg bare sto og lo. Æsj :s Kjente at det frista ikke så mye med kylling akkurat den dagen der!!


På søndag var jeg som vanelig i kirka fra 9-10.30 :) Etterpå fikk jeg slengt en knøttliten oppdaterings-snakk med mamma og pappa, og så bar det rett til skytebanen for meg, Brad og Jordan for å skyte med rifle. Det var bokstavelig talt midt i ørkenen! Steike, og dum og norsk som jeg er, så glemte jeg jo selvfølgelig å ta med vann! Men overlevde jo heldigvis! ;) Var vertfall KJEMPE morro! Lenge siden jeg har skutt, så det var på tide å få friska det opp igjen. Av resultatet på skiva mi, så skal vi på jakt denne helgen! haha :-D EG GLEDAR MEG :)



laaaaaaaaaaaaang mandag idag! For dere der hjemme er det kanskje tirsdag? Jaja, kos deg uansett!! ;)
- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar