fredag 14. oktober 2011

Gleder meg!!

Imorgen drar vi til Arizonas mest kjendte severdighet; Grand Canyon! Gleder meg :) Har bare sett bilder av det fra når min kjære mor og far var der, med det er ikke nok for meg! hehe :) Vi drar grytidlig imorgen, sover på hotell til søndag og drar hjem på søndagskvelden tror jeg. Vi skal også besøke en rådyr farm, der man kan gå å klappe rådyrene og mate de ogsånn, så med denne jaktfamilien så kom ikke akkurat det som ei bombe! :)




Dana er foresten kommet hjem fra Vermont, endelig! Kjendte at jeg hadde vært pusha inn i morsrollen for ungene litt for lenge nå, gråting og skriking er ikke helt min greie når man er litt syk og Brad har vært på jobb. Creds til mødre her!!

Ja, jeg hadde desverre besøk av forkjølelsen og hodeverk her om dagen. Brad trodde det var noe spesielt støv i lufta her igår som var årsaken, så da er det nok det! :p Sov nesten 12 timer inatt, pluss en liten lur midt på dagen i dag, og en liten dose med c-vitamin pulver, så det hjalp litt heldigvis! :):)



Håper alle har hatt ei fin uke på jobb og skole mens jeg har hatt høstferie! Mohaha! neida ;) Men GOD HELG alle sammen! (: Og husk:


- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar