onsdag 5. oktober 2011

Concert choir :)

Igår hadde vi konsert med koret. Kjeeeempe gøy!! :) Jeg tar kor som et valgfag, kjempe greit egentlig. Ingen lekser og nesten ingen prøver. :)
På skolen er det 4 kor, så alle korene hadde konsert sammen. Før konserten spiste vi alle middag sammen, veldig koselig og sosialt. Etterpå gikk vi ut for å gjøre oss klare for en fullstappet sal, og det gikk overaskende bra! Bedre enn jeg hadde trodd! :-D Min kjære vertsfamile filmet med mitt kamera sånn at jeg fikk sett det etterpå, og det gikk egentlig ganske bra! :) Gøy var det vertfall!! ;)







                         Dette er min områderepresentant Penny, for de som lurte på det :)




- Hilde

1 kommentar:

  1. Å! Det såg sikkelig gøy ut! Mest som Åseral barnekor, jo :p Det va gøy å endelig få "sjått" Penny au :p Stor klem frå Vietnam :p <3

    SvarSlett