søndag 23. oktober 2011

Homecoming!! :-D

Har vært en del syk denne uken, derfor lite skriving. Tenkte kanskje ikke det var så gøy å lese hvor mye feberen gikk opp og ned.. Men nå er jeg på bedringensveg!! ;)

Igår, lørdag, var det tid for homecoming dance, "Fall 4 U". En fantastisk kveld med herlige mennesker! Jeg stelte håret mitt hjemme, så reiste jeg først til Lisa sitt hus for å møte 3 andre jenter og for å stelle meg ferdig. Etter det reiste vi til et annet hus for å møte 3 jenter til, og en HAUG av bilder ble tatt. Gøy å ha i ettertid! :) Så reiste vi for å spise middag sammen, som var veldig koselig! Så var det tid for å shake rompa på dansegolvet! Hadde en utrolig gøy kveld! Hadde vi bare hatt sånne opplegg i Norge, det hadde vært noe. Regner med dette var en del av det som bare skjer en gang i livet. Og ja, igjne, det var som på high school dansene på film! hehe ;D
Planen var jo å gå med Lindsey og en gjeng. Men hun måtte jobbe, så da ble ikke det noe. så ble jeg spurt med isse jentene her, og det sa jeg ikke nei til!! :)

Her er noen bilder fra kvelden:







Ikke veldig klar for å tilbake på skolebenken imorgen, men men, må man så må man! Ha ei fin uke alle sammen! ;)

- Hilde :)

3 kommentarer:

  1. Du æ gorgeous, Hilde! <3 Såg himla gøy ut! Savne deg! <3

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Både hår og kjole og heile dæg! <3

    SvarSlett