fredag 4. november 2011

Weekend!!!! Finally :D

Har blitt lite blogging i ukene nå, men det er bare fordi jeg også har vanelige ukedager som dere. Så som dere sikkert forstår, så går det mye i det samme, og jeg opplever faktisk ikke noe nytt absolutt hver dag, men nesten. hehe ;)
Denne uka har gått utrolig fort, heldigvis! :) Fant ut idag at vi har bare 6 uker igjen på skolen før det er tid for juleferie, tida går så sykt fort her borte! Men da er det heller ikke så lenge til jeg skal hjem, jeg gru-gleder meg! :D Men gleder meg mest!! ;)

Denne helga er det tid for jakt! Sååå deilig å være ute i naturen hele helga, det skal jeg NYTE! :) Vant med å bo i fjellet, da er det ikke bare bare å bo i en liten by.. Ingenting slår Åseral, uansett!!




Meeen altså, Brad skulle kjøpe en "tag" for meg, som da altså betyr at jeg kan skyte rådyr. Men det kosta visst rundt 1700 norske kr for at jeg kunne jakte for bare EN helg, og da sa jeg heller nei og at det gikk helt fint. :) Så ingen rådyr på meg, men kanskje på de andre!? Hvem vet.. :) Kan fortsatt skyte Cayote, så kanskje mamma kan få en pels til jul? :) Tulla altså, men lov å håpe at vi får en. ;)



Håper alle får ei fin helg! Husk at det er lov å kose seg! :)
Skitt jakt til alle andre som skal jakte denne hælja!! ;)

- Hilde

2 kommentarer:

  1. Glede meg masse te du kjæme heim, Hildus! :) Kos deg på jakt du! PS: viss du skyte ein cayote, så vi æg ha pels te hue :p

    SvarSlett
  2. Hørtes nesten litt skommelt ut at du sko gå rondt å vifte mæ våpen! :) Godt æg æ på andre sia a dammen vertfall :) Du må forresten fortsette å kosa dæg der borte :)
    Leif :)

    SvarSlett