fredag 28. oktober 2011

HEEEELG!!!

Puh.. Endelig! Har hatt ei utrolig hektisk uke, så denne helga skal nytes fult ut!! :-D

På denne tida handler alt om Halloween, det er over alt! Alle hager og hus er dokorerte, og folk hamstrer kostymer og godteri. Min vertsfamilie er ikke så glad i Halloween, så ungene her går ikke trick or treat, men de skal i party på mandag men der er bare fordi det er bursdag. Selve Halloween er jo på mandag, men tror min lille "feiring" blir på lørdag. Skal i Halloween Party, gleder meg! Her er det virkelig stemning!
Den ekleste hagen til nå er der de har 4 hull i bakken der 4 mennesker står på hodet med overkropper begravet i bakken. Og mange gravsteiner! Goose bumps!

Naboen som får som fortjent:


På skolen har vi noe som heter The Studio som vises hver uke. :) Det er om hva som har skjedd den siste uken. Så for de nysgjerrige fant jeg linken til dagens episode :) Her : http://vimeo.com/31255515 Noen innblikk fra homecomeing er der også ;) Kjenner gutten med godteriet! haha, viktig info ;) Og visst det er noen som vil se alle: http://vimeo.com/channels/thestudio615 :)


Ikveld er det Fall festival, så der skal vi! :)


Håper du får ei fantastisk helg!! :-D
- Hilde

1 kommentar:

  1. Gøy å se:)!! Kjenner highschool feberen tar meg med ei gang:) Ha ei FIN veke!!:)

    SvarSlett