tirsdag 18. oktober 2011

Min lille pause fra skolen :)

Lørdagsmorgen reiste vi bortover til Flagstaff, "by" som er ca 2 timer unna. Her kom vi for å nyte de siste dagene i ferien, og det gjorde vi! Der var det fint gitt!! :-D Vi kjørte først til Bearizona, som er en drive through dyrepark (lett forklart). Så flere rare skapninger jeg aldri hadde sett før, og dyrene er ikke i bur, så når bjørnen nesten var inne i bilen kjente jeg at det var på tide å lukke vinduene (som egentlig var påbudt.. )






Etterpå forsatte vi turen i Bearizona, men neste stopp var en walk through dyrepark. ;) Der besøkte vi mange skjønne griseunger! Trodde aldri jeg skulle forelske meg i en gris, men jammen skjedde det! Tror ikke grisemor var like glad, eller kanskje bare sulten? Begynte vertfall å spise på buksa mi, veldig koselig!








Sååå var det tid for Deer farm`en! Ah, for noen skjønnasser! Kom helt oppi deg for å kose (var vell egentlig for å få mat, men vi later som at det var for kos). Der var det også andre dyr som feks mammut! haha, neida, men hadde vært kult! Litt forskjellig, alt frå lama til rådyr  egentlig! :)




Snuste så litt rundt for å finne et greit hi for natta, og det fant vi. :) Neste dag var det tid for verdens beste frokost på Cracker Barrel Old Country Store and Resturant. Himmelen! Og utrolig kul og facinerende butikk :) Så var det Grand Canyon next! Finere fjell og landform kan ikke være mulig!! hørtes ut som en gammel naturfaglærer, men det er faktisk sant! Nesten så det ser falskt ut faktisk. Det var sykt, og endelig fikk jeg sett det! :)






På veg hjem stoppet vi på en plass med navnet Sedona (tror det er sånn det staves!?)
NYDELIG!! nesten så det slår norges vakre natur, MEN, bare nesten!! ;)



(flere bilder på facebook, tar en evighet å laste opp bilder her..)


Hadde en toppers ferie med min kjære vertsfamilie! :-D
- Hilde

5 kommentarer:

  1. Knallheldig du Hilde! Ska sei du he kome t ein aktiv familie. Klem frå nabokjeddingæ!

    SvarSlett
  2. Såg nesten litt gøy ut! :)
    Æ egentlig litt sånn misunnelig :)
    Leif

    SvarSlett
  3. Du æ forresten awsome, å eg saknar deg av heile mit hjarta! :)<3
    Leif

    SvarSlett
  4. Her er endå ei nabokjedding som syntes du er knall heldig. Cracker Barrel er bra! Mi var innom noen av dei ifjor på tur til Florida. Gleder meg alltid til å lese innslaga dine!! Stor klem frå Trudy <3

    SvarSlett
  5. Woow:)!!! You lucky girl!! Det såg ut som ein topp fall vacation!!:) Fortsett med litt naturbilder, det likar me:D!! Du er kjendig på Øvrebø high btw;) Viser bloggen din rett som det er her i klassene;)!Sedona var FLOTT!

    SvarSlett