mandag 2. januar 2012

Last week..

Forige tirsdag dro vi til Game Works, en to-etasjers spill bygning. Spill, bar og resturant i samme greie, var kjempegøy! Alle ungene i familien fikk gaverkort der fra tante Amy, så vi planla at alle skulle gå samme dag så vi kunne spille sammen, og vi måtte også bruke det før Nace dro tilbake til Arkensaa. :) Vi hadde det utrolig gøy! Fikk "kjørt" snøscooter i kapp mot 3 amerikanere, og gjett hvem som vant? Moah! :D Det er vel det nermeste jeg kommer snøscooter denne sesongen, så gøy var det. :) Etter mange timer med spillkonsoll i handa, dro vi for å spise, og så videre for å se Zoo lights! :)




Meg og Nace

Zoo lights er altså hvor hele dyreparken her er fylt med lyst, så utrolig kult! Har aldri sett så mye lys før tror jeg, lys show og hele pakka! ;)


Onsdag og Torsdag var bare avslapping tror jeg, siden jeg ikke husker sa var det nok det :)

Fredag dro vi for å bowle og gå på skøyter med folkene vi var på hyttetur med. Skøytebanen var ute, og det var så sykt varmt! Var ikke lenge jeg holdt ut på den banen før jeg måtte sette meg ned. Grunnen til det var jo kanskje og at visst jeg så skulle falle ved uhell, så var det plask i bakken, delen av banen som var i sola ble også fylt med et overlag av vann. Kjendte ikke at det fristet og stupe rett ned i det! Men var veeeldig morro å se på andre folk som gjorde det! haha, noe skulle man bare hatt på film..




Fredagskvelden var jeg invitert til Tori`s burdsags party! Skjønnere jente skal du lete lenge etter! Kjempe gøy kveld, jeg storkoste meg!! :)

Tori og Anthony


Tori og Jean Luca


- Hilde 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar