mandag 23. januar 2012

En litt anderledes helg!

Etter en veldig koselig helg fylt med griser, geiter, kalkuner, haner, høner, katt, fisk, skilpadder og hunder, var det deilig å gi alt ansvaret over til Brad igjen. Følte liksom at han kunne det der litt bedre enn meg, men ingen dyr døde og det ble heller ingen flere født! Litt små-glad for det! :) Er også ganske sjokkert over at jeg lever, det var på veg for ende stygt på hovedvegen på fredag, ble siste gang jeg tar den vegen til skolen for å si det sånn, og det var ikke bare der! Men ble nesten middag for grisene også en dag!  Innholdsrik helg! Anyways,
Lørdags morgen dro Holden og Erin til aunt Amy for å sove der til søndagen sånn at Gandma kunne få litt fri, og samme her. Etter de reiste vaska vi huset så det var rent og pent til Dana og Brad kom hjem, så reiste Grandma, og Maria kom litt etter det. Da Maria kom heiv vi oss på sykkelen for å gå på butikken, Maria hadde Erins sykkel, og jeg trodde jeg skulle le meg hjel! Den lange stilken på en knøttliten sykkel, og møtte folk fra skolen hele tiden, tror noen ble litt rødere enn tomaten ja..
Handlet inn til fin-fin lakse middag, åh det var så godt!! Første gang vi hadde laks siden vi kom her, det var heeeerlig!! :) ellers så koste vi oss bare resten av kvelden med filmer, norsk snop og Chocolatechip cookies, fiiin helg! :)
Brad og Dana kom hjem rundt 3 tiden igår, Maria måtte hjem, så meg, Dana og Brad dro til aunt Amy på middag og for å hente kidsa. Der var det stor og viktig amerkanskfotball kamp på gang, og maaaange folk, så vi ble ikke så lenge. Deilig å få de hjem igjen vertfall, det er det ikke vits å legge skjul på! :))
Danset så litt zumba før leggetid, måtte danse bort helgas inntak av mat! Og ja, danset også zumba med Grandma, og den dama kan det gitt! hehe!



Nå drar vi snart til treningsenteret, deilig :)
- Hildus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar