onsdag 28. desember 2011

Flagstaff

Kjenner det kribler i magen med bare tanken på snø igjen, arh, skulle så gjerne vært der lengre!!
Søndag, etter pakkeåpninga, satte vi kursen mot Flaggstaff. 3 timers kjøretur, og vi var nådd målet; Winter Wonderland! Det var så DEILIG! Etter mange mnder med 50 på gradestokken, og en vinter med t-skjorte vær, Det var så herlig!



På vegen ned snakket vi alle om hytta vi skulle være på, Dana og Brad "lurte" oss og snakket om at det ikke var vann, at vi måtte gå ut for å gå på do, og at det bare var en liten koselig hytte. Men, meg og Dana hadde snakket om turen i forkant og hun fortalte meg at hytta var stor! Da vi svingte hjulene inn i tunet, det stemte vertfall at den var stor!! Vi gikk igjennom garasjen da vi skulle inn, og der sto et vidunder med belte og to fine ski! Så gikk vi inn, fytti katta, FOR ei hytte!! Bestevennen til Brad og familien ventet der på oss, de lånte hytta av noen venner. Så vi ble møtt med den middagen, største steika jeg har sett! Ble vist til rommet mitt, greit med stor dobbelseng, eget bad, og egen veranda når man er på 1-natts hyttetur! :) det var så fint der, og med den fineste utsikten!




Neste morgen satt vi alle under pledd for å se filmen Smurfs, koste oss med varm kakao og marshmellows. Så ventet egg og Bacon frukost, såå godt :) Etter frukosten kledde vi på oss uteklær, og hoppet ut i snøen. Følte meg som en unge på 3, og skjønte fort at det var gøy å leke i snøen i den alderen! Jeg storkoste meg, virkelig! :D Rente på akebrett og snowboard, godt at vi har noe på film for og si det sånn! haha :)









"I don`t wanna leave!"
" I just realized how much energy I got from seing the snow! Let`s go again!"


Hadde det helt topp!
-Hilde

1 kommentar:

  1. Såg virkelig FLOTT ut:)! Og igjen- you and your host mom look so much alike:D!!!

    SvarSlett