torsdag 19. januar 2012

Bli bondekjerring!

Etter å ha kjørt forbi det vakreste skiltet på denne jord "Bli Bondekjerring" nesten hver dag i Åseral, og ofte flere ganger til dagen, så skjedde det ikke før nå. Brad og Dana stakk til Rhino igår, og blir værende til søndag, så da er det Grandma som tar vare på oss denne uken. :) Så vi har altså fått oppdrag av å mate dyrene på gården mens de er på tur. Grandma tar det på morgenen, og jeg på kvelden, grei fordeling siden jeg har skole og hun er hjemme. Lo ganske godt første gangen (bare for å skjule nervøsiteten) da jeg skulle mate grisene. De har en spesiell teknikk ettersom grisene er gansge agressive, gikk ganske greit, men så sikkert værre ut enn det var! Hadde sikkert fått mange lesertall på youtube for å si det sånn! Vi har også ei gravid geit som venter geitunger, det gleder jeg meg til! :D Håpe bare de ikke kommer når jeg er alene.



Imorgen skal vi i bursdag til Onkel Jeff, så det blir sikkert morro! Ingen som ler mer enn den fyren! :) Lørdagsmorgen Drar Erin og Holden til tante Amy så Grandma kan få litt fri. Jeg skal være hjemme alene i huset, men Maria kommer over på overnattingsbesøk, det blir koselig! :)

Ha ei fin helg alle sammen!! :) Savner dere der hjemme veldig!!! <3
- Hilde

1 kommentar:

  1. Hahah! Dette hadde du vel ikkje tenkt år du reiste te USA!? Du æ tøff du, Hilde! Lykke te som bondekjerring, det gjenge nok som ein leik! :) Love u <3

    SvarSlett