mandag 2. januar 2012

Happy new year!!!

Lørdagsmorgen avr det bare meg og Dana hjemme siden gutta var på jakt og Erin var hos ei venninne. Vi har fått helt hekta på Just Dance, og dro derfor for å leie det nyeste som kom ut, i Pysjen!! haha, etter en liten diskusjon ble det jeg som måtte gå ut. Da jeg endelig hadde fått tak i spillet låste hun meg ute av bilen og lo seg halvt ihjel, haha, det så sikkert veldig smart ut!
Lørdagskveld var det tid for feiring av det nye året som kom litt fortere enn jeg hadde trodd!! Dro over til Jeff og Elsabee i 8 tida, og var der til utover natta. Deilig middag og mye morro! Var ikke så mye raketter som jeg hadde regnet med, men gøy likevell! Da klokka slo 12, ble shampis`en spretta! Jeg vil egentlig si at det blir feiret større hjemme enn her, men gøy opplevelse! :) Og ja, glemte helt og ta bilder...



Godt nyttår alle der hjemme!! :D

Veldig rart at det allerede har gått 5 mnder og at jeg bare har 5 igjen. Tida går så fort! Av og til litt for fort! Kjenner det skal bli hardt å dra fra min familie her, de betyr så mye for meg. Men har noen som betyr enda mer der hjemme, som jeg gleder meg til å se igjen! :) Skypet med Kristin bestie og mamma,pappa, Kristin og Maren igår, deilig å få litt oppdateringer hjemmefra også! :)

Idagmorges, kl 5, dro meg, Brad og Holden på javelina jakt. Intet og se, bare 6 rådyr. Kjipt! Men hadde det morro uansett om mr.javelina gjemte seg litt for godt! ;)

- Hilde

1 kommentar:

  1. Godt nyttår Hilde! :D
    Bare 5 måneder! Gleder meg!! :D <3

    SvarSlett