lørdag 28. januar 2012

Villsvinet får visst løpe fritt litt til, bare litt..

Det ble ikke jakt som planlagt denne helgen likevell. Brad har dratt på seg sykdom som rett og slett ikke vil forsvinne, og dermed ble vi hjemme denne helgen for å pleie stakkaren. Bedre å være frisk og rask for å springe etter villsvin, hadde følt det var litt min feil dersom han ble værre av å dra på jakt siden det er min tag. Men neste helg, da altså!! Blir ikke mye løping på den tassen da nei! ;)

Fredag dro jeg med jentene min på shopping, hæhæ, litt for mange poser med hjem kanskje? Jaja, ikke hvert år en bor nær Forever21.. Vi fikk vertfall shoppet fra oss litt, spist deilig sandwich og vi lo enn hel masse!! Fin fin fredag spør du meg!! :)


Min er faktisk ikke den med mest sjokolade som de fleste skulle tro! haha, stolt! :)

Idag (lørdag) dro vi i bursdagsparty til "fetter" TJ. Dro til Phoenix for å gå på rulleskøyter, haha! Viss du trenger noe å le av, gå der!! Seriøst, 80 år gamle damer på rulleskøyter er ganske så underholdende! Var veldig morro, følte jeg dro tilbake til 80-tallet med en gang (selvom det egentlig ikke var noe å dra tilbake til siden jeg var født in the sweet 90`s) men likevell, var veldig kult! :) Bildene er på Danas cam, så for de nok senere. Hentet også 2 African Frogs i dyrebutikken idag, trodde aldri jeg skulle si at en frosk var skjønn, men det skjedde visst! De er sikkert 2 cm store (små), veldig skjønne. :) 



- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar