søndag 13. november 2011

Sarah & Scott`s Wedding!

Morsomte og gøyeste kvelden på laaaaang tid!

Jeg begynte å stelle håret til Dana i 10 tiden, ferdig kl 11, gjorde så ferdig mitt hår, ferdig kl 12. Så spiste vi litt før vi heiv på oss kjolene og klistra på sminka, og Brad hoppet i dressen! Så kom Jeff og Elsabee for å kjøre i samme bil som oss, så var det bånn speed mot den Katolske Kirke i Tempe. Vi kom til en fullstappet kirke, men fikk likevell proppa inn de små dame rumpene i en rad, men mannfolka stod gjennom hele vielsen. Eller, det gjorde forsåvidt vi også, måtte reise oss og sette oss igjen i ett sett! Men men, alle har jo godt av litt trim! ;)
Etter vielsen, hvor en nyyyyydelig brud og kjekk brudgom fikk sagt sitt "Ja", gikk vi over til universitet hvor bryllupsfesten skulle være. Kjempe fint lokale som var kjempe fint pyntet, og stod veldig i stil til bruden. Jeg var jo så "heldig" å bli plassert på et annet bord enn Brad og Dana, men overlevde fint likevel! :) Det var et eget ungdomsbord, men bryllupet var egentlig bare var for voksne så ingen barn som sprang rundt. Like greit egentlig tror jeg! Satt med tre kjempe koselige jenter, og en av dem hadde lyst til å være utvekslingstudent i Spania om et år eller to, gøy! Til mat var det egentlig bestilt steik og kylling, men lasange dukket opp! Steiken var 4-ganger så dyr, så litt kjipt når du har bestilt det og det er lasange som dukker opp, men for all del, lasangen var god den også! :)
Etterhvert var det tid for bilder, MANGE bilder! De hadde bestilt en sånn foto-stasjon som man går inn i og tar 4 bilder og så går du ut igjen. Hadde aldri trodd at det kunne være så morro, men lo mer enn jeg har gjort på lenge! Vi ble etterhvert ganske kjent i køen, og ble spurt om ikke vi heller bare ville ta den store boksen med oss hjem siden vi hadde vært der inne hele kvelden!? Haha, for å si det sånn, det ble det siste bildet! Ble litt dårlige bilder her siden jeg tok bilde av et bilde.. :)






Etter de fleste hadde fått "litt" innabors, begynte dansinga for fult! Hadde helt vondt i magen så mye jeg lo!
"I know you are two inches taller than me, but do you wanna dance?" Haha, ler! Men utolig gøy var det. (;
Og Brad lærte meg Country-swing, den skal vertfall med tilbake til Norge! haha, kjempe gøy! :)






Har bare noen få bilder som jeg stjal av Dana, glemte helt å ta bilder, jeg er veldig dårlig på det der! Så jeg sprang rundt i siste liten med kameraet til Dana. Så her er litt flere;










"Laughter is the shortest distance between two people."
  ~Victor Borge

- Hilde

1 kommentar:

  1. Så gøy det såg ut, og så fine dåkke va:) Håpe det e greit at ein gammal engelsklærer e inne og kikke på bloggen din av og te, det e så moro å lese om kossen du he det=)Hilsen Nina Iren

    SvarSlett