onsdag 9. november 2011

Knøttliten oppdatering fra helga :)

Måtte proritere litt tid til blogg nå kjente jeg! Bare for å få ut litt hva jeg har gjort siden fredag :)
Som dere kanskje har lest, så reiste vi på jakt fra fredag til søndag. Vi hadde med oss 3 andre herlige to-beinte; Ungt vennepar av Brad og Dana! Som er utrolig morsomme og gøye å være med, vi koste oss! Kamerat av Brad, Mike, var også med. Naboen vår foresten! Han er visst proff på jakt og sånn er det sagt. :) Planen var og starte å jakte kl 4 om morgenen, men ja, vi jentene fikk utsatt det litt, til rundt 8-9 tida. Det kjentes litt bedre ut spør du meg! Vi satt på post som det heter så fint i Norge, og så en haug av rådyr. Veldig spennende! Vi, eller Mike og Jordan, fikk hver sin bukk. Etter den første, gikk Brad og Jordan for å hive den oppi trucken. Der satt vi kvinnfolk og Mike og andte fred og ingen fare. Men det endte brått da vi så en gigantisk BJØRN!! Trodde aldri jeg skulle se en utenfor dyreparken, men jammen skjedde det! Og jeg som en atter en gang la igjen kameraet i campingvogna.. Skummelt! Den reiste etterhvert, men en ganske ekkel følelse uansett! Gøy var det jo! :-) Stjelte noen bilder fra Dana jeg!


På vegen bort! Måtte ha noe å gjøre mens gutta fiksa bilen :)


Makenzie klar for jakt! :)

Mine skjønne små :)

My "mom" posing ;) hehe

The three of us :)

Litt av fangsten bli sjekka av "Arizona game and fish"!

Fangst nr 2 :)
Sier det bare; Det var utrolig kaldt i Willcox! Det er derfor jeg ser ut som en innpakka, ehm ja.., ting!?

Holden, Erin, Mike and me!

<3


Søndagen skulle vi prøve igjen og stå opp kl 4, men det skjedde ikke akkurat. Reiste ut i 9 tida, men nå skulle vi prøve oss på Cayote. Men ingen å se! Så ingen pels på mamma til jul likevell.. Men kan skyte de hele året rundt, så vi får håpe på bedre lykke neste gang heller! :)


Haha, fin stil på meg! Er man på jakt så er man på jakt ;p

Makenzie and Jordan :)

En liten tøff kar vi møtte i ørkenen :)

- Hilde

1 kommentar:

  1. Du Hilde, du Hilde!
    Kan ikkje ant enn å læ når eg ser deia fantastiske bildan! Detta teke kaka! :)
    Elske jaktklæan dlne! Håpe du kan sende heim eit par sånne kamuflasjedresse te frk. Lineikro ;)

    SvarSlett