torsdag 24. november 2011

Thanksgiving break!

Idag er selve dagen, jihuu! GLEDER meg til deeeeilig kalkun middag idag! :D
Startet dagen med en joggetur, tror kanskje det var en god idè ettersom det blir inntak av mye mat idag.. :s



Vi var på skolen mandag, tirsdag, og halve dagen på onsdag, så nå har vi fri til mandag! Det trengte jeg veldig. :) Jeg burde kanskje sagt at imorgen er selve dagen? Vertfal for noen.. Alle damene her går amokk, de skal nemmelig få alle de gode tilbudene først. Gleder meg til å se alle catfightene inatt og imorgen! ;) Det er Black Friday, som altså er der butikkene åpner ved midnatt, og holder åpent helt til neste dag. Ah, at de orker! Noen sover utenfor butikkene til og med! Galne kvinnfolk..

Vi skulle jo egentlig til California igjenfor thanksgiving, men det ble ikke noe da en av de vi skulle være hos måtte opperere skuldra. Så da ble vi heller i inntørka Arizona! ;) Det regnet faktisk her en dag foressten! Hadde nesten glemt hvordan det så ut! Neida, men her begynner alle å juble når det regner, så det er vell det gøyeste ved det. :) Så siden vi ikke drar til Cali, så skal vi først være hos tanta til Dana for å bade litt. De har visst et stort basseng de varmer opp to dager i forvegen for at barna skal få svømme på thanksgiving, hørtes ikke feil ut! Men ettersom meg, Holden og Brad har dratt på oss forkjølelse IGJEN (!!), så tror jeg ikke det blir så mye bading på oss. Tanta til Dana er mora til hun som gifta seg for et par uker siden, og det kommer visst mange folk også, mange av de som var i bryllupet. Etterpå drar vi til søstra til Brad for å spise middag, åh, som jeg gleder meg!! :D
Kjenner det blir rart og ikke feire det med familien hjemme, men jeg kommer jo alltids hjem igjen! :)

Det får meg til å tenke på at det bare er 6 mnd igjen! Er snart hallvegs! ææ..


Ha en fin thanksgiving alle!! :)
- Hilde

2 kommentarer:

  1. Så deilig mæ fri :)

    Mmm.. Kos dæg mæ kalkunen!
    Mi ska ha d på søndag :) Can't wait! :)

    SvarSlett
  2. Sweetpotatoes, stuffing, marshmallows, turkey, gravy,............ Nå blei eg såltin ;-)
    Nå lyt du bare gnu inn!!! HAPPY THANKSGIVING :)
    Klem frå Anne Siv

    SvarSlett