onsdag 9. november 2011

nananna..

Hadde ingen overskrift, så da ble det sånn! ;)

Denne uka er kort! Eller ikke så kort som jeg kunne ønsket, men uansett kortere enn vanelig. :) Vi har fri fredag, siden det er veterans day. Dag for å hylle krigsheltene våre! Vi driver og samler inn ting på skolen til de tidligere krigseltene som kanskje nå sitter i rullestor pga noe som skjedde i krigen. Vi samler inn alt mulig; klær, sko, ting osv.. Prøver å gjøre det litt lettere for de som trenger det, siden mange av dem sliter med økonomien og andre ting.. Det gjør godt å hjelpe litt! Det skader ikke! :)



Imorgen drar jeg og Maria for å shoppe litt! Litt julegaver og slikt. :) Håper å ta turen innom cheesekake factory, Maria er visst helt gal etter det! Så for bare slenge meg etter. ;)


Me & Maria :)

OG JA!! Har helt glemt å si det! Eller det er kanskje fordi jeg ikke visste det før lørdag! Men ja, jeg skal i Bryllup på lørdag! Som jeg gleder meg!! :-D Jeg har alltid ønsket å gå i het amerikansk bryllup, vet ikke hvorfor, men det ser så utrolig gøy ut! hehe :) Jeg visste at Brad og Dana skulle i bryllup, og mens vi var på jakt på lørdag så begynte Dana og snakke om kjolene ogsånn. Så sa jeg at jeg hadde helt glemt å sagt det, men at jeg kunne sitte barnevakt visst de trengte det. Så fikk jeg bare et rart blikk, og "So you don`t wanna go?" Hun trodde jeg visste det, men det gjorde jeg ikke! Men nå vet jeg det, og jeg gleder meg! :) Så derfor skal vi på kjole shopping på fredag! :-D


Me & Dana :)

På tirsdag, altså igår, gikk meg, Maria, og Lindsay på "So do you think Higley can dance!?" Danse forestilling satt opp av danserne på skolen. Så sykt mange dansere det er her! Også så flinke! Nesten så vi begynte å grine, neida, men flinke var de! :-D Det var sikkert rundt 150 dansere, sånn ca. Skulle virkelig ønske vi hadde dans som et valgfag der hjemme, det ser så gøy ut å bøye å tøye kroppen slik som de gjør! Uten å få vondt vell og merke! Angrer på at jeg ikke tok det her egentlig.. ;) Søstra til Lindsay danser i topp levelen! Hun er så utroooolig flink at jeg blir misunnelig!! Du skulle sett! :-D


- Hilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar