fredag 23. september 2011

Hvem? hva? hvor?

Nå fikk jeg endelig somlet meg til å skrive om familien som noen spurte om, here you go! :)

Okei, jeg bor nemmelig hos de mest de vakre, gode, perfekte, og beste skapningene på denne jord!! :-D Bortsett fra mine kjære der hjemme altså! <3 Dobbelt opp, jeg er en heldiggris!! :-D
Tenk å plutselig komme til en familie du bare har sett bilder av, skrevet noen mail til, og du skal nå kjenne dem nok til å bo hos de et år. Det var skummelt, VELDIG skummelt! Tror ingen andre enn oss utvekslingstudenter har følt den følelsen. Etter at jeg landet i Arizona, tror jeg egentlig at jeg ikke var helt meg selv. En stk skjelvende kropp, negativ tankegang (hva er det jeg gjør(?) og lignende..), og veldig sliten kropp var det som ankom Arizona. Tenkte bare at jeg måtte hoppe i det, og gjøre det jeg hadde drømt om i flere år. Men den slitne kroppen og det trøtte trynet snudde ganske fort da jeg så disse skapningene! FOR EN FAMILIE!! :-D Smilet gikk fra øre til øre, og nå gledet jeg meg bare til resten av året! :)




Familien består av Bradley (30-something), Dana (30-something), Erin (7) og Holden (6). Lurte på om jeg skulle ramse opp dyrene, men ettersom jeg bor på en gård droppet jeg det, kanskje like lurt! ;)
Nå har det snart gått 2 mnd allerede! Og fra og ikke kjenne dem i det hele tatt, har de nå blitt noen jeg er så utrolig glad i! Jeg fikk høre igår at de hadde snakket om meg mens jeg var hos frisøren, og de sa at uansett hvilken utvekslingsstudent de hadde fått etter meg ville blitt en skuffelse. Jeg er heldig!!





Bradley jobber som noe reklame greier, og jobber ganske mye. Han er også for det meste kokken i huset, OG han tar dyrene! Litt av en mann gitt :)Han kjører meg også til skolen hver dag. Dana jobber i kantina på skolen til Holden og Erin, hun plukker meg alltid opp etter skolen. Føles litt rart, men vi har blitt veldig gode venninner også! Vi deler det meste, greit å ha noen å fortelle ting til når du ikke har lyst til å dele det med hele verden :) Vi finner ofte på ting sammen, og det er kjempe gøy! Morsom herlig dame det der! hehe :)  Holden og Erin er vell som småsøsken flest! Litt irriterende til tider, men også velig herlige, hehe. :)

Bor på en liten gård, 5 min fra skolen, 5 min fra shopping og alt det der. Midt i blinken rett å slett :)

Ble sikkert mye uinteressant, men vet faktisk ikke hva dere lurer på!? Så heller spør :)

Må bare si til slutt at ingen slår Mams, paps og de to kranglefantene hjemme i Grokleiv! I MISS YOU  <3


- Hilde

1 kommentar:

  1. Hørtes jo heilt fantastisk ut!!:) Det er jo akkurat familien som er veldig avgjerande for om året blir bra eller ei... Stat, by, venner; det har jo litt å sei, men familien er det absolutt mest avgjerande, etter mi meining:)!!!
    Familien er helldig som he deg:)
    kos deg videre- og GOD helg!!!:)
    klem

    SvarSlett