onsdag 7. september 2011

Fin fin dag! :)

Idag føles kroppen 100 kg lettere! Og det er jeg sannelig glad for, for ikke visste jeg at det var det som gjorde at jeg var så sliten hele tiden, og ikke at jeg var så tung heller foressten!

Ja, jeg har sluttet med volleyball :) Ikke så lenge det varte, men likevell, fikk kjenne på det i litt over 2 uker, og kjendte at dette tok for mye av min tid, og skole og vertsfamilie fikk ikke nok tid. Så nå føler jeg meg letta! :) Har gått rundt og tenkt på dette fra jeg begynte og det stresset meg, så endelig hadde jeg "gutset" til å snakke med Coach. Hun sa at hun gjerne ville ha meg der, men skjønte hva jeg mente, og hun ville selfølgelig at skolen skulle komme først. Så det at hun er så herlig og blid uansett, gjorde det litt lettere å snakke med henne. Jeg hadde fått helga til å tenke på det, for jeg har snakket med henne en gang tiligere. Så meg og Dana snakket på veg hjem fra Cali og kom frem til at det kanskje var det letteste at jeg sluttet, for hun så hvor sliten jeg ble. Så nå går alt som normalt igjen, og det er jeg glad for! :-D



OG JA! glemte og si at kvelden jeg kom hjem fra California måtte jeg også skrive en `Sermon`, som er en slags tale. Denne var altså due til dagen etter, og da skulle vi fremføre den for klassen. Noe værre tror jeg aldri jeg har vært med på, fryktelig opplevelse, hehe. Ikke bare bare å stå der som nordmann, og fremføre tale på engelsk med innlevelse, og late som om du sto på talerstolen i kirka slik som de gjør det her. Oh my! kan ikke ha vært mye bra. Men men, nå er det vertfall overstått! :)

Igår kveld var jeg også en tur bort på Rock Point Ranch! Veldig koselig :) Alicia som gikk på skolen min før, går også der, og det var hun som sporte meg med første gang og denne gangen. Hun var en av de første jeg ble kjendt med, og det er jeg glad for! Veldig herlig jente :) Men hun byttet skole, fordi hun ville ha en som var rett over vegen fra der hun bor, og skoledagen hennes der er heller ikke så lang som på Higley. Så skjønner hun veeeldig godt! :) hehe, sikkert veldig gøy og lese! :p

Resten av kvelden går til min bestevenn som aldri svikter, mrs. Lekse! Wee, gleder meg! Ånei..


Ha en fin kveld/dag/morgen eller hva det nå måtte være der hjemme!! ;)

- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar