fredag 23. september 2011

:)

Har ikke skrevet så mye denne uken, men bare fordi det ikke har skjedd så mye egntlig. Eller jo, på en måte så har det vært en veldig rar uke, hehe. De to jentene jeg er mest med, Makenna og Kassidi, krangler nå som om de var i første klasse. Helt siden sist lørdag har jeg vært flue på veggen, og hørt alt. Mer en jeg skulle ønske jeg hørte for å si det sånn! :p Må bare minne dere på at dette er High School, så ja, det er som på film! IGJEN! Her er jentene er bare drama, ikke bare bare altså.. :) Så dette ente med at nå bytter Makenna skole! Såå ja, du skjønner hva jeg mener? Er vell nå jeg skulle ønske jeg var det motsatte kjønn og kunne si; Kvinnfolk!
Veldig intressant!? Mhm ;p

Ellers denne uken, har det ikke skjedd mye bortsett fra at jeg fikk klassebildene mine idag! Må bare le! Ser ut som en appelsin, tror ikke det går ann å få meg mer orange, men men :) Her tar de to ganger i skoleåret tror jeg, så får håpe det gjør fargene bedre neste gang heller.


Tok bilde av et bilde, så ble veldig dårlig ser jeg nå, hehe :)

 
Igår var jeg også hos frisøren, og det var H E R L I G !! Ble virkelig behandlet som en prinsesse i verdens fineste salong noen sinne, kunne gjerne bodd der faktisk. Deilig massasje, og ble fulgt ut til bilen etter jeg var ferdig, haha, for en service :) Og jeg er kjempe fornøyd! Etter jeg kom her har håret mitt blitt veldig slitt og missfarget pga mi kjære venn sola. Så nå var det på tide å gjøre noe. Har fått lyse og mørke striper, mye bedre!! Sååååååååå mye finere! :-D 


Prøvde å ta et bilde, men man så det ikke så godt, men det kommer nok et bedre etterhvert :)



Denne uken har vært lang! Så endelig er det helg, ENJOY!
God helg alle sammen!! :-)

- Hilde

3 kommentarer:

  1. Det æ så moro når du teke deg tid ti å skriva på bloggen. Eg æ blitt heilt avhengig av å inn å sjå om det æ noko news frå junaiten! Kos deg og nyt livet!! Mange klemma frå Anne Siv.

    SvarSlett
  2. Koselig å høyre :) Viktig å få mæ sæg litt a det som skje øve dammen, sjøl om det ikkje alltid æ like intressant. Nyte det fult ut! Det må dykke der heime au! Stor klem :):)

    SvarSlett
  3. Nå blei eg fornøyd! To innlegg te å mæ ;)
    Håret ditt va forresten fabolous! :)

    Stor klem <3

    SvarSlett