lørdag 5. mai 2012

PROM!!!

Dagen jeg gledet meg til leeeenge før jeg reiste! Endelig!! :)

Startet dagen med deilig frukost hos Lindsay, en av de beste jentene som finnes! Egg, bacon, pannekaker, og ja, you name it! Til frukost var det bare meg, Lindsay, Jake og Mason. Etter frukost var det tid for Day-Date, og da kom Hayley også. Spilte 3 runder med bowling, ikke bare bare med fisefine negler! Fikk akryl negler torsdagen før prom, men tenkte jo ikke på at vi skulle bowle akkurat, tro det eller ei, de henger fortsatt på! ;) Etter noen runder med bowling kjørte vi hver til sitt for å gjøre alt klart til å stelle oss sammen. Jeg hadde jo selfølgelig glemt å kjøpt øredobber og armbånd til kjolen, så da dro jeg og Dana i superspeed over til Macy's og fikk røska med oss noe fint. Etter det dro jeg tilbake til Lindsay, hvor alle jentene gjorde seg klar i sammen. Det kom også to andre jenter som ikke kunne med på frukost eller Day-Date, og Mason måtte dra hjem. Da vi var klare, kom Heather fra HIER Photoes for å ta bilde av gjengen. :)
Dro så for å ut å spise. Vi lo så vi grein av alle kommentarene vi fikk, ikke bare bare å gå rundt i ballkjole gitt! Etterpå reiste vi til lokalet hvor Prom var, og det var så tøft!! Temaet var Hollywood, og alt var såå gjennomført! Rød løper, papparatzier(?), og MYE mer!! Det var kjempe gøy!!! :):)

Her er en liten bilde mix:














Legger med en link til Announcement videoen de viste på skolen igår. De viser også noen innblikk fra Prom visst dere vil se: http://vimeo.com/channels/thestudio615

- Hilde :)

1 kommentar: