søndag 29. april 2012

Bildedryss!

Her er noen bilder fra det siste århundret, jammen lenge siden jeg har oppdatert her!

Påske
Hadde ei kjempe koselig påske! Den ble ikke akkurat feiret på snøscootersalen som den pleier, men skal ikke klage på dette heller. :) Dro først i kirka, så fikk vi besøk av søstra til Brad og kusine Hayley. Fikk favorittmaten; Ham! DEILIG var bare forbokstaven! Satt lenge rundt bordet og trykte i oss, men det er jo lov i blandt! :) Malte egg senere på dagen og hadde egg-jakt på gården. Veldig koselig Påske! :)




Konsert
Nevnte i forige innlegg at jeg skulle på konsert med et norsk kor, så meg og Dana dro torsdags kveld for å høre på gutta'boys! De var utrolig flinke! Den yngste var 8 år, og den eldste var nermere 70 om jeg ikke husker feil. Etter konserten dro jeg for å prate me de, og jammen var det godt å snakke norsk. Selvom det må være den vanskeligste dialekta som finnes, trøndere kan det med å dra på orda! 


Baseballkamp
Nevnte jo også baseballkampen, men vennen til Brad ble ikke med så da dro vi med oss Erin istedet. Det var åpningskampen for sesongen og tribunen var stapp full! Hadde først problemer med sesong billettene, men kom inn etterhvert. Takk og lov for vennen til Brad som jobber for Diamondbacks. Hadde billetter på 22 rad, men ble flyttet til rad 10 da vi fikk de nye billettene, følte nesten vi satt på banen. Og vi vant, hvem kan vell slå Arizona?







CampingDro på camping for et par uker siden med bibelgruppa til Brad og Dana. Veldig koselig tur!






Waterhole Project
For en uke siden dro meg og Brad på enda et vannhull prosjekt. Men denne gangen måtte vi faktisk bygge ett. Det ble ingen helikopter denne gangen, bare tusenvis av timer i bil for å komme dit. Reiste 4:30 torsdags morgen, og var fremme rundt 5-6 tida. Laang tur! Dro på torsdagen og kom hjem på søndagen. Fin tur med Daddy 2!








Prom bilder kommer snart!! ;)

- Hilde klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar