onsdag 23. mai 2012

6 days..

Her går det unna gitt! Tenk at det var 10 måneder igjen i august, og nå er det bare noen få dager! Det har gått så fort, så utrolig fort. Jeg klarer ikke bestemme meg for om det er en bra ting eller ikke. Jeg gleder meg vilt til å komme hjem, men vil ikke dra fra alle her. Drar de alle bare med meg hjem jeg! :)
Tenkte jeg måtte snike meg inn her for et lite siste blogginnlegg. Har vært veldig dårlig på den fronten, men det sier jo litt om hvor busy vi er. Denne uken har bare vært fylt med tentamener, greit med avkryssningsoppgaver i alt! Skulle kjørt amerikanere gjennom det europeiske skolesystemet ja. :) Imorgen er siste skoledag og Graduation, på med kappe og hatt! Idag dro meg og Maria for å få litt sol på kroppen før vi stikker hjemover, og her sitter jeg som en tomat! Jeg burde vell tenkt på å smørt meg når det er 40 + her, men vi skulle jo ikke bli lenge..men 2 timer var visst nok for en bleik norsk kropp!! Vi har trent lattermusklene så det holder, kanskje hun kommer til Norge i August! Yay! :D
Gruer meg til hjemreisen! Har flydd mange ganger, men aldri heeelt alene helt her fra statene. Mamma, som er reiseløve nr 1, tar somregel av alt det viktige. :) Keep me in your prayers! Drar herifra i 7 tiden på kvelden og lander på kjevik i 11 tiden på kvelden etter. Looong day!

See you soon adorable Norwegians!! <3
- Hilde



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar