tirsdag 3. april 2012

Blir ikke mye blogging for tiden, egentlig bare fordi det stjeler tid som bare det! Spesielt når det tar 2 timer å last opp bilder, arg, såå trægt! Prøver å bruke all tiden jeg har med min amerikanske familie og venner siden det nå bare er 2 mnd til hjemreise. Jeg vet jeg sier det hele tiden, men tiden går så fort at det er skummelt! Selvfølgelig gleder jeg meg ubeskrivelig til å se alle der hjemme igjen, men at det skal bli hardt å dra er det ingen tvil om! Her i huset snakker vi ikke om det fordi det er noe vi alle gruer oss til, hvem skulle tro at man skulle ende opp så close? Ikke meg ihvertfall! Men det finnes ikke ord for så utrolig takknemlig jeg er for at jeg fikk oppleve dette, selvom at det bare er for noen få måneder! (:

Sist uke hadde vi konsert med koret igjen, 3 av 4 unnavgjort! Gleder meg til den siste, ikke bare fordi det er over (hoho) men også fordi det er pop-konsert! Vi skal danse og synge mange gøye sanger som egentlig ikke er kor sanger i det hele tatt, så det blir morro! :)




Ellers siden sist har jeg vært på kino igjen(!!) haha, litt mye kino i det siste men men.. Og JA!! Dro på dirt-race i helgen! Sååå rått! Der koste jeg meg skikkelig!! :):) Tok hundrevis av bilder, så valgte bare noen tilfeldige;










Før racet dro jeg med jentene og Penny fra utvekslingsgruppa mi for å finne kjole til Prom! Største event'en for alle de amerikanske girlsa! Fant en, dro den med meg hjem, men veldig usikker på om jeg skal bruke den, vi får se! Må rundt å kikke litt mere en dag.. prom er i slutten av april, men her går alle crazy allerede! Gutter spør jentene på de søteste vis, ahh, en dag! haha, neida ;) Vi gikk til en plass hvor de har en leigt en hel bygning til bare kjoler. De behandlet oss som prinsesser! De hjalp deg med ALT! Den utvalgte er lang, lyseblå, stråppløs, og noe dilldall på den øverste delen.. Årh, så usikker! Godt det er en god stund til! :)
Her i AZ er det ingenting som heter påskeferie, den er savnet! Har fri fredag som et pluss heldigvis, så det blir deilig! Torsdag skal jeg på konsert med noen fra Trondheim! hah, det blir kult! Ikke ofte en ser en norsk sjel her nede.. :) Pappa var på konsert med de i Trondheim mandagen for en uke siden og da sa de at de skulle til Arizona, han informerte meg og jammen er det ikke langt ifra hvor jeg bor! Men før dette på torsdag må jeg altså ta imot straffen hos tannlegen for alt det gode snackset her nede i statene, noen hull har det blitt, ærk! Liker det ikke!!
Fredag skal vi på åpningskampen for baseball sesongen, Brad er jo gal fan og har kjøpt sesong billetter. Brad, venn av Brad, meg, og tror jeg drar med meg Maria, så vi 4 drar for å se kampen! De andre er bussy! :)

Slenger med noen bilder fra konserten meg og Dana dro på for sikkert 2 uker siden, var så rått!!!



 Kjekkassen til høgre for meg på bildet blir garantert med meg hjem, ingen tvil! hihi :D

Noe dere lurer på foressten? Lov å spørre! (:
Klemmer i fleng!!
- Hilde

2 kommentarer:

  1. Moro mæ ei oppdatering igjen. Kan godt forstå at du har blanda følelsar nå som heimreisa nærmar seg, men du æ jo heldig nå som har to familiar :)
    Klem frå nabo Anne Siv

    SvarSlett
  2. Høyrtes ut som du he hatt d knall fint!:) Sjønne veeldig godt att dykke ikje preke noe om heimreisa di der i huset, ikje gøy i d heile tatt å gå fra familien, spessielt ikje når du he budd der nere såå lenge nå...:))

    Menne æ veeldig sikkar på att d æ veldig mange som savne dæg her heima, å som vil ha dæg heim igjenn!!:)) Hihi!

    Du må ihvertfall koosa dæg MAX den siste tia du he der nere!:))

    SvarSlett