mandag 12. desember 2011

Happy Birthday to my loved ones!!

GRATULERER så mye med dagen til min eldrende søster på 20 år idag(her) 12/12! :D Tenk sååå stor! Bleiene er lagt til side og smukken på hylla! 20 år gitt, som tida flyr! Ikke lenge siden du dro meg bort til nabohuset for å ringe på fordi du ikke turte og så for å sende meg hjem igjen, haha, men nå som du er blitt et par år eldre kan du kanskje prøve selv? :) hoho, neida! Men veeeeeldig glad i deg søss!! :) <3



Ja, jeg valgte de fineste bildene jeg fant! ;)


Min kjære Mamma som jeg er så glad i fyller år imorgen(idag for dere)!! :D Så visst du ser ei dame i løpetights joggende undt i bygda, så vær obs; Det er IKKE mamma! hehe, nei let heller rundt i butikkhyllene eller bak grytene ;) Verdens beste kokk og greieste mamma det er du, ingen tvil! Love you!!! <3 EG SAKNAR MAMMA`N MIN!




Susann! Hvor skal jeg begynne?? En av de beste to-beinte på denne jord! Super jente med STORT hjerte, jeg er så glad i DEG!!! <3 GRATULERER MED DAGEN beste jenta! Håper du får den fantastiske dagen du fortjener! :) Etter 3 timers lange skype-samtaler får vi heldigvis snakka ut litt selvom vi er på forskjellige sider av jordkloden. ;) <3






- Håper alle får en SUPER dag!!
I Love you all!!

- Hilde

1 kommentar:

  1. Tuusen takk, Pildus! :) du tok virkelig dei finaste bildan du fant, ja! :)
    Koselig at du ringa au!! :)
    Kos dæg masse videre! :D
    <3

    SvarSlett