mandag 12. mars 2012

Spring break!

Endelig ferie! Denne helgen har vært kaos! Eller vertfall små-kaos! Dro ut fredag og lørdag for å finne klær til familie bildene vi skal ta sener i dag, og fant heldigvis noe brukelig på slutten. Så søndagen, altså igår, ble brukt til å finne stæsj! Ærk, trodde aldri jeg skulle si at jeg hadde blitt lei av shopping, men der kom det visst! Hater å shoppe når du vet du må finne noe, for da finner jeg jo absolutt ingenting. Typisk, men fant jo noe til slutt, så for håpe det funker. :)
Dro også på kino med maria, verdens dårligst film ever, hadde seriøst reist hjem hadde det ikke vært for at vi satt i midten av hele salen, så det hadde jo vært sånn passe flaut for oss lange ting.. Project X, rett og slett bare ikke min eller marias humor. Og det verste var at det var 18 års aldersgrense, og vi strevde så med å få komme inn, og så er det den filmen. Haha, måtte vise bankortene våre, så der er jo fødselsdatoen i en anderledes rekkefølge, så vi sklei inn. ;) MEN jeg fyller imorgen! Iiik :D
Lørdag dro meg, Maria, Dana og Erin for å ta pedikyr. Deiligste på lenge! Massasje og hele pakka, fint liv det her! :)

Vi drar til California imorgen, strand, shopping, og Sea World kan jo bare ikke slå feil! Gleder meg :)
Kom akkurat hjem fra frisøren, litt mørkere denne gangen, men veldig fornøyd. Nå må jeg stelle meg til vi drar for å ta bilder! Chao!

- Hilde

2 kommentarer:

  1. Kjære Hilde :-)
    Gratulera så mykje med 18 års dagen. Kos deg masse.
    Klem fra Bente ned i bakken

    SvarSlett
  2. Ser herlig ut!
    Jeg har vært i seaworld jeg også, elsket det.
    Håper utvekslingsåret ditt er kjempebra :)

    SvarSlett